به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نظام پرستاری، مباحث این کنفرانس شامل مبانی اخلاقی در اجرای روش های یادگیری، مقدمه ای بر روش یادگیری مبتنی بر تیم و مبانی نظری آن، تاریخچه یادگیری مبتنی بر تیم و علل استفاده از آن در آموزش پزشکی، مراحل اجرای روش یادگیری مبتنی بر تیم است.
هدف از برگزاری این كنگره، آشنایی شركت كنندگان با استراتژی های جدید آموزش پزشكی خصوصاً روش یادگیری مبتنی بر تیم است.
در این سمینار که با محوریت موضوع یادگیری مبتنی بر تیم و عنوانهای مرتبط توسط مرکز مطالعات و توسعه آموزش دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار میشود تلاش خواهد شد تا ابعاد مختلف این موضوع از جمله مفاهیم و تعاریف پایه یادگیری مبتنی بر تیم، تفاوت های یادگیری مبتنی بر تیم با سایر روش های نوین آموزشی، نقاط قوت و ضعف یادگیری مبتنی بر تیم، پیش نیازهای اجرای یادگیری مبتنی بر تیم در شرایط کشور تجربیات اجرای یادگیری مبتنی بر تیم در کشور، مبانی نظری و نیز تجربیات مربوط به یادگیری مبتنی بر تیم که در دانشگاه های کشور به مرحله اجرا در آمده است، مورد بحث و بررسی فرار گرفته و راهکارهای پیشنهادی برای بهبود وضعیت بادگیری مبتنی بر تیم ارائه شود.
این كنگره برای كارشناسان، كارسناشان ارشد و دكترای پرستاری 4 امتیاز بازآموزی دارد.
پایان خبر
|